Önemli Bilgilendirme!
Forum sayfamızdan sınırsız faydalanmak için kullanıcı kaydı oluşturup giriş yapmalısınız. Özellikle mesaj eklentileri, linkler kullanıcı girişi yapmazsanız görüntülenmeyecektir. Aşağıdaki linke tıklayarak üye değilseniz kullanıcı oluşturabilirsiniz.
https://destek.delta-turkey.com/ucp.php?mode=register

No response

Cevapla
Kullanıcı avatarı
bektasyandiates
Mesajlar: 115
Kayıt: 26 Ağu 2018, 18:14
İletişim:
Durum: Çevrimdışı

No response

Mesaj gönderen bektasyandiates »

Merhaba
Dop-B03S211 ekrana yazici kablosuyla program atmak istyorum. Bu hatayi aliyorum. Neden olabilir acaba, Tesekkr ederim
Kullanıcı avatarı
Turhan
Mesajlar: 8440
Kayıt: 07 Mar 2018, 16:06
Konum: İstanbul
İletişim:
Durum: Çevrimdışı

Re: No response

Mesaj gönderen Turhan »

Merhaba,

Program yükleme esnasında 'No response From HMI' gibi bir hata alıyorsanız HMI sistem menüsüne girerek USB modunu değiştirmeniz gerekebilir.

USB modu Windows10 Yüklü PC'ler için 2, Windows7/8 işletim sistemleri için 1ve WindowsXP için 0 ayarlanmalıdır.

HMI Arka kapağındaki System Tuşuna 3 saniye kadar basılı tutmanız durumunda HMI sistem menüsünü açacak ve sırası ile System Settings --> MISC --> USBCommode seçeneğini takip etmelisiniz.
DELTA Electronics Turkey

Forum mesajlarınız, kullandığınız ürünlere ait tam model kodları ve detaylı teknik açıklamalar içermelidir.
Kullanıcı avatarı
hasanium
Mesajlar: 21
Kayıt: 01 May 2018, 22:36
İletişim:
Durum: Çevrimdışı

Re: No response

Mesaj gönderen hasanium »

Turhan yazdı: 08 Eki 2019, 15:27 Merhaba,

Program yükleme esnasında 'No response From HMI' gibi bir hata alıyorsanız HMI sistem menüsüne girerek USB modunu değiştirmeniz gerekebilir.

USB modu Windows10 Yüklü PC'ler için 2, Windows7/8 işletim sistemleri için 1ve WindowsXP için 0 ayarlanmalıdır.

HMI Arka kapağındaki System Tuşuna 3 saniye kadar basılı tutmanız durumunda HMI sistem menüsünü açacak ve sırası ile System Settings --> MISC --> USBCommode seçeneğini takip etmelisiniz.
teşekkür ederim tam da benim aradığım şey, hiç bir şekilde bağlantı kuramamıştım, daha önce hiç böyle bir problemle karşılaşmamıştım, ne olduysa 3-4 gün içinde oldu,
sanırım Windows 10 güncelemeler den sonra oldu,ama emin değilim. Tekrar teşekkür ederim. Hayırlı çalışmalar.
Cevapla

“HMI Forum” sayfasına dön